www.gostyn.pl
Jest praca w Urzędzie Miejskim w Gostyniu
Burmistrz Gostynia ogłosił nabór na stanowisko ds. obsługi rady miejskiej. Aplikacje można składać do piątku 13 października 2017 roku.
Osoby zainteresowane pracą w biurze rady miejskiej muszą spełnić wymogi wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych. Wśród dodatkowych kryteriów brane będzie pod uwagę posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku administracja, prawo lub politologia. Kandydaci powinni wykazać się również znajomością przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, rozporządzenia w sprawie zasad techniki prawodawczej oraz Statutu Gminy Gostyń. Poszukiwana jest osoba komunikatywna, samodzielna, radząca sobie w sytuacjach kryzysowych.
Do zakresu obowiązków pracownika na stanowisku ds. obsługi rady miejskiej należeć będzie m.in. podejmowanie czynności organizacyjno – administracyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji i posiedzeń komisji rady miejskiej, sporządzanie protokołów, prowadzenie rejestru uchwał i innych postanowień rady i jej komisji.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze oraz wykaz niezbędnych dokumentów można znaleźć tutaj.
Czytaj również:
Planowane wyłączenia prądu
XXVI Koncert Noworoczny
9. Grand OFF – Najlepsze Niezależne Krótkie Filmy Świata
Krwiobus przy krytej pływalni
Koci bal dla najmłodszych
IV Otwarte Mistrzostwa w narciarstwie zjazdowym i snowboardzie
„Bitwa o trzy wieże”
ZWiK apeluje
Mieszkanka gminy Gostyń ukarana za podrzucanie śmieci
„Jestem z Gostynia” w Teleexpresie Extra i Teleskopie