www.gostyn.pl
Jest praca w Urzędzie Miejskim w Gostyniu
Burmistrz Gostynia ogłosił nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego w Wydziale Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska. Kandydaci mają czas na złożenie swoich ofert do środy 16 sierpnia 2017 r.
By zostać urzędnikiem w gostyńskim magistracie i realizować zadania z zakresu planowania przestrzennego trzeba spełnić przede wszystkim wymogi wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych. Dodatkowe wymogi stawiane przed kandydatami to: posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku gospodarka przestrzenna, urbanistyka, architektura, budownictwo oraz doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Kandydaci powinni również wykazać się znajomością regulacji prawnych w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej.
Osoba zatrudniona na stanowisku ds. planowania przestrzennego będzie zajmować się m.in. wspomaganiem obsługi procedury wydawania decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego, prowadzeniem spraw związanych z nadawaniem numerów porządkowych nieruchomościom oraz z nazewnictwem ulic na terenie gminy Gostyń.
Szczegółowy zakres obowiązków oraz wykaz niezbędnych dokumentów można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gostyniu.
Czytaj również:
Planowane wyłączenia prądu
XXVI Koncert Noworoczny
9. Grand OFF – Najlepsze Niezależne Krótkie Filmy Świata
Krwiobus przy krytej pływalni
Koci bal dla najmłodszych
IV Otwarte Mistrzostwa w narciarstwie zjazdowym i snowboardzie
„Bitwa o trzy wieże”
ZWiK apeluje
Mieszkanka gminy Gostyń ukarana za podrzucanie śmieci
„Jestem z Gostynia” w Teleexpresie Extra i Teleskopie