www.gostyn.pl
Masz sprawę do załatwienia w Urzędzie? Załatw ją przez internet lub umów się z urzędnikiem
Od 20 marca 2021 roku obowiązują w Polsce wprowadzone przez rząd nowe zasady bezpieczeństwa. W związku z rosnącą liczbą osób zarażonych koronawirusem w naszym kraju prosimy, aby załatwianie spraw urzędowych odłożyć w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miejskiego w Gostyniu można złożyć elektronicznie, za pośrednictwem poczty czy poprzez skrzynkę podawczą zamontowaną przy drzwiach głównych ratusza i urzędu przy ul. Wrocławskiej 256. Jeśli załatwienie sprawy w magistracie jest niezbędne, prosimy wszystkich klientów o wcześniejszy telefon i umówienie się na konkretny dzień i godzinę wizyty w urzędzie.
Wcześniejsza rozmowa telefoniczna pozwoli przygotować pracownikom niezbędne dokumenty przed wizytą klienta w urzędzie, a to umożliwi skrócenie do niezbędnego minimum czasu, który mieszkańcy będą musieli spędzić w magistracie. Pozwoli to także na sprawniejszą obsługę klienta w czasie pandemii.
Jeśli Państwo nie wiedzą, w jakim wydziale Państwa sprawa powinna zostać załatwiona, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Interesanta - tel. 655752110. Prosimy także o wyrozumiałość ze względu na aktualny stan zagrożenia epidemicznego i liczne przypadki zakażeń wirusem SARS-CoV-2.
W ratuszu mieszczą się siedziby 5 wydziałów:
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
Wydział Komunikacji Społecznej
Kancelaria i Biuro Rady Miejskiej
W budynku na ul. Wrocławskiej 256 swoje siedziby ma 6 wydziałów:
Wydział Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Czytaj również:
Planowane wyłączenia prądu
XXVI Koncert Noworoczny
9. Grand OFF – Najlepsze Niezależne Krótkie Filmy Świata
Krwiobus przy krytej pływalni
Koci bal dla najmłodszych
IV Otwarte Mistrzostwa w narciarstwie zjazdowym i snowboardzie
„Bitwa o trzy wieże”
ZWiK apeluje
Mieszkanka gminy Gostyń ukarana za podrzucanie śmieci
„Jestem z Gostynia” w Teleexpresie Extra i Teleskopie