Facebook
Youtube Fundusze Europejskie

www.gostyn.pl

13 sierpnia 2020

Urząd Miejski – zmiany w obsłudze klienta

Z uwagi na dynamicznie zmieniającą się sytuację, prosimy śledzić bieżące komunikaty na stronie www.gostyn.pl

Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa osobom chcącym załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim w Gostyniu w czasie pandemii Covid-19, do odwołania wprowadza się ograniczenia. W związku z tym nie ma możliwości załatwiania spraw w poszczególnych biurach urzędu, a w obydwu budynkach (Rynek 2 i ul. Wrocławska 256) w holu zostały utworzone stanowiska obsługi interesantów. Dopuszcza się, aby przy jednym stanowisku obsługiwana była jedna osoba. Nie dotyczy to jedynie:

-  dzieci do ukończenia 13 roku życia,

- osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, osób o potrzebie kształcenia specjalnego lub osób, które ze względu na stan zdrowia nie mogą poruszać się samodzielnie,

- osób o ograniczonej możliwości załatwiania spraw w urzędzie,

- osób wymagających pomocy tłumacza,

- innych osób, w przypadkach wynikających z innych przepisów.

Osoby załatwiające sprawy na czas pobytu w pomieszczeniach urzędu muszą zasłaniać usta i nos maseczką ochronną lub przyłbicą, zdezynfekować ręce i zachować dystans minimum 1,5 m od innych osób.

Ze względu na istniejące zagrożenie nadal zachęca się, aby przed przyjściem do urzędu skontaktować się telefonicznie z pracownikami, pozwoli to urzędnikom przygotować np. niezbędne dokumenty, uzyskać informacje w danej sprawie, umówić się na konkretną godzinę i w ten sposób do niezbędnego minimum ograniczyć kontakt bezpośredni. W takich przypadkach ważne jest by w Urzędzie pojawiła się tylko osoba, której dana sprawa dotyczy i która nie wykazuje żadnych objawów chorobowych.

Wszelkie sprawy można także załatwiać telefonicznie lub elektronicznie. W sprawach nagłych, pilnych należy kontaktować się od 7.30 do 15.30 pod numerem telefonu 65 575 21 10, po godzinach urzędowania pod numerem 507 154 706.

Przy załatwianiu spraw urzędowych można również skorzystać z elektronicznych form obsługi poprzez e-boi, epuap. Informacje na ten temat można uzyskać korzystając z „Poradnika klienta”, w którym opisany jest sposób załatwienia poszczególnych spraw. Wykaz wszystkich pracowników urzędu wraz z numerami telefonów można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej www.biuletyn.gostyn.pl.

Natomiast najbezpieczniejszym sposobem dokonania wpłaty opłaty skarbowej jest przelew na wskazane poniżej konto Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005.

https://www.gostyn.pl/Urzad_Miejski_-_zmiany_w_obsludze_klienta.html

Strona internetowa gminy Gostyń.
Gmina Gostyń, Rynek 2, 63-800 Gostyń
Kontakt z redakcją: redakcja@gostyn.pl