www.gostyn.pl
Jest praca w Urzędzie Miejskim w Gostyniu
Burmistrz Gostynia ogłosił nabór na stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej w Wydziale Organizacyjnym. Kandydaci mają czas na złożenie ofert do piątku 31 marca 2017 roku.
By zostać urzędnikiem w gostyńskim magistracie i zajmować się obsługą kancelaryjną trzeba spełnić wymogi ustawy o pracownikach samorządowych, w tym między innymi trzeba legitymować się wykształceniem średnim, a dodatkowo półrocznym doświadczeniem w pracy w administracji samorządowej szczebla gminnego. Kandydaci powinni wykazać się także znajomością przepisów prawnych niezbędnych do pracy na tym stanowisku. Mile widziane będą osoby komunikatywne i kreatywne oraz radzące sobie w sytuacjach kryzysowych.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się obsługą kancelaryjną urzędu, czyli rejestrowaniem pism i rachunków, a także zajmować się będzie przyjmowaniem petycji, skarg, wniosków i interwencji mieszkańców.
Ogłoszenie o naborze oraz wykaz niezbędnych dokumentów można znaleźć tutaj.
Czytaj również:
Planowane wyłączenia prądu
XXVI Koncert Noworoczny
9. Grand OFF – Najlepsze Niezależne Krótkie Filmy Świata
Krwiobus przy krytej pływalni
Koci bal dla najmłodszych
IV Otwarte Mistrzostwa w narciarstwie zjazdowym i snowboardzie
„Bitwa o trzy wieże”
ZWiK apeluje
Mieszkanka gminy Gostyń ukarana za podrzucanie śmieci
„Jestem z Gostynia” w Teleexpresie Extra i Teleskopie