Telefony alarmowe
Urząd Miejski w Gostyniu
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 10
Awaria oświetlenia ulicznego
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 38
Uszkodzenia drogi lub chodnika
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 48
Odśnieżanie dróg gminnych
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 38
Sprawy komunikacji miejskiej i podmiejskiej
w dni robocze od 7.30 do 15.30
65 575 21 37
Straż Miejska w Gostyniu
w dni robocze od 7.30 do 22.00
507 154 706
Gospodarka odpadami
poniedziałek: 8:00-16:30,
wtorek-piątek: 8:00-15:00
65 529 49 34
Pogotowie wodno-kanalizacyjne
całodobowo
994
Gostyń zmienia się <strong>nie do poznania...</strong>

Spotkanie z przedstawicielami Państwowej Inspekcji Pracy

05 czerwca 2025

Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości Powiatu Gostyńskiego zaprasza pracodawców, przedstawicieli działów kadr i BHP oraz wszystkie osoby zainteresowane na spotkanie informacyjne z udziałem ekspertów Państwowej Inspekcji Pracy. Tematem spotkania będą zasady zatrudniania młodocianych oraz kwestie związane z ich bezpieczeństwem pracy. Wydarzenie odbędzie się we wtorek 17 czerwca 2025 roku o godzinie 10.00 w siedzibie Stowarzyszenia przy ul. Polnej 63.

Spotkanie adresowane jest do osób, które w swojej działalności zawodowej mają styczność z procesem zatrudniania lub organizacją pracy osób niepełnoletnich. To również wartościowe wydarzenie dla tych, którzy chcą upewnić się, że ich wiedza z zakresu prawa pracy jest aktualna i zgodna z obowiązującymi przepisami.

A oto tematy, które zostaną przybliżone:

  • omówienie zagadnień związanych z zatrudnianiem młodocianych,
  • bezpieczne warunki pracy młodocianych – wymagania prawne,
  • rola Państwowej Inspekcji Pracy (PIP) w nadzorowaniu zatrudniania młodocianych,
  • praktyczne wskazówki dla pracodawców i przedstawicieli pracowników,
  • zasady i obowiązki dotyczące zatrudniania osób poniżej 18. roku życia.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Warto zarejestrować się już teraz – formularz dostępny jest tutaj.

Liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.